четвъртък, 24 март 2011 г.

Мария Антоанета style

     Всеки ден ни се напомня, че живеем във времена на криза. Мога да се съглася с това, но не смятам, че това е най-страшната криза, която може да застигне човек. Други тайни и завоалирани кризи са по-опасни. Те могат да завземат съзнанието ти или тихичко да те съпътстват всеки ден и навсякъде,  и ето тогава е страшното. Ще спра до тук, преди да съм изместила темата съвсем.
     Криза е. Да живеят всички сладкари и такива като мен, които се грижат за храната, но и за душата, и за стила на облеклата.
     Яжте пасти! 

Всеки може да си вземе от платото, пълно с торти,
пастички, бонбони и понички!




Ето по-подробно кое какъв вкус има и за какво е:

Торта със сметанова глазура, ароматен портокалов крем и блатове от плътен шоколад. Всичко това, поръсено с карамелизирана захар и стафиди. За двете ушички и за колиенце.

Три парченца плодова торта. Отново обечки и висулка за колие. Този път кремът е леко желиран, а глазурата е ягодова.

Шоколад и банан. Любима комбинация и то в една торта, а отгоре разноцветни захарни пръчици. Тази ми е любимата. Подходяща е за всяко време на денонощието. Различното е, че има брошка, вместо висулка.

Този комплект е за любителите на парфето. Само два блата, а между тях фино парфе и слой череши. Черешката на тортата може да си я вземете и с пръсти, но за парчетата има и виличка.

Шоколадова поничка и за по-лакомите, и бонбонки, които могат да дрънчат на дънки, чанта и какво ли още не.

Класическа поничка, полята с течен шоколад и шарена захар. Естествено,  гарнирана с бонбони!

Мини тортичка с ягодова глазура за разкош.

Enjoy !

2 коментара:

Unknown каза...

ейййййййййййй,тази колекция направо ме изуми.много добри.браво!напомнят ми на тортата на някой.....:)))))

Krasiana Kostova каза...

Всеки път ме очароваш много!!!
Ама много апетитни изглеждат! Мляс:)