вторник, 22 март 2011 г.

Новите свежини

    Всичко започна с молбата на Стела, която искаше обеци с индийски вид. Направих първо   тях - два вида, като се старах да са с изчистена линия, а не индийско-цигански. От там слабостта ми към дрънкащите и висящи джунджурии взе превес и следващите два комплекта ( обеци и брошка), които направих, станаха ярко кичести. Накрая обаче,  комплектът с брошка от естествен велур и изчистените обеци поправиха линията с един наистина стилен вид.
    Подредила съм снимките в съответствие с описанието. Направих ги свежарски, на фона на портокали и грейпфрути, за да изпратим зимата подобаващо с преобладавщите й плодове и да посрещнем пролетта! Чакаме вече разнообразието й и новите плодове! О, как само ги чакам!
   
    Готова съм за вашите коментари.
    И да не стане като с мухата! Който предвари, той завари, така че обаждайте се и пишете своевременно ако си пожелаете нещо~!








4 коментара:

Krasiana Kostova каза...

Петя една награда от мен:)
http://sharenoto.blogspot.com/2011/03/blog-post_23.html

Петя каза...

Олеее, че е вълнуващо да печелиш награди. От малка не ми се беше случвало! Много брагодаря. ; ))) с какво я заслужих ; )))

Петя каза...

Аха, разбрах ! Ок ! Ще ти го върна!

Krasiana Kostova каза...

Ми впечатли ме с този блог, май:)))