сряда, 23 март 2011 г.

Награждаване (№ 1)

УрАААА! Товами е първата наградка, за това е № 1. Колко е яко сутрин докато си отваряш още очите и сънено блуждаеш из новостите в нета да получиш такава невероятна награда! Благодаря ти Красиана



 Но, всяка игра си има правила, нали така! Ето сега и моите седем неща!
  1. Открих свежестта и лекотата на живата, натурална храна и сокове. Надявам се още дъълго време да се ползвам от тях! (току що си изпих портокаловото фрешче)
  2. Леността и инертността у хората, социалните сфери и системи не ми понася.
  3. Мноого важно за мен е хората около мен да са оптимисти. Песимизмът ме трови.
  4. Всичко трябва да си има ред. Всеки със своя си ред.
  5. Обичам си семейството и много често благодаря на Бога, че ми е отредил такива родители и брат. Същото мога да кажа и за Теодор, че е такъв, какъвто е!
  6. Липсва ми Пловдив, ама много!
  7. Трябва непрекъснато да има обновление!  

Моите вдъхновители или хората и блоговете, на които съм се възхитила, помогнали са ми, впечатлили са ме с нещо уникално:
                                                                                                                 Слънчев ден на всички!!!

1 коментар:

Dani Pavlova каза...

Сърдечно ти благодаря за наградката.Съжалявам, че едва сега намерих време да разгледам подробно блога ти, но това което видях....очарована съм.