петък, 25 февруари 2011 г.

The fly

       Мухата
Преди няколко дни направих според половинката ми най-якото и хубаво нещо. Може би, защото част от идеята е негова. Държах двете големи мъниста от седеф в ръце под определен ъгъл и го попитах на какво му прилича така. Аз си бях зациклила отново в контекста на цветята, а той каза "на муха". Никога нямаше да ми хрумне, но идеята не ме накара и да се замисля даже преди да я приема. Веднага я осмислих в цветове и форма и вече нямах търпение да я реализирам. Резултатът наистина ме впечатли. Получи се според мен кокетна и екстравагантна брошка, с размер в най-дългата си част (върха на крилете) 6 см, а в най-широката си част 4 см.
        И само за нея си заслужава една статийка!


2 коментара:

Krasiana Kostova каза...

ОЛЕЕ, събра ми очите направо!!!
Може ли да си заплюя една муха?

Петя каза...

Мухата е само една и естествено, че може. Кой предвари, той завари!
Ще ти пиша mail за повече инфо.