сряда, 12 януари 2011 г.

Как 4 различни личности, обединени от едно име могат да вдъхновят

Историята се разви в Созопол. Както всеки би предположил през лятото. Едно важно уточнение обаче, за по-пълна представа - беше от онези тихи вечери, почти без морски бриз, когато наистина усещаш Лятото и наистина се отпускаш в по-леките и къси дрешки, а и сякаш движенията са по-плавни и забавени, както ми приляга да казвам - айляшки. Та в една такава вечер мой приятел от София ме запозна с момчетата от Tri O Five. Като видя някого по-известен, ставам леко скептична към него ( предубеденост може би), но в случая тези момчета накараха и мен, и приятеля ми да свалим гарда за минути. Езиковата бариера не съществуваше между нас и Майкъл и накрая тотално бяхме разубедени, че американците са скучни, тесногръди, снобари, фукльовци или каквото още се сетите.  Това е един толкова благ, открит и мил човек. Тони все още го свързвам с нещо ангелско : )))). С тези изписани черти на лицето, а и поведението му - душица. (Ако някой от тях прочете това, дано поне се посмее от сърце) С един малък жест, който няма да обяснявам на дълго и широко, Илко се показа като истински кавалер спрямо мен, а към всичко казано до тук Десо прибавя доза аристократизъм и улегналост  с осанка и маниери. Само да не си помисли някой, че не е имало пиянски оливания, че така както описах до тук нещата, ще рече че сме били на червения килим или със синя кръв. Два дни, не - две вечери си прекарахме доста забавно. Имаха и концерт, част от програмата на Аполония и въобще, както си му е редът.
Разказвам всичко това, защото наистина ме впечатлиха хората, музиката им, а и  вибрациите около тях бяха настина зареждащи. В личен план, върнаха ме към живеца, който точно в този момент беше забравен от мен. Този живот и срещите с подобни ведри, свежи хора ми липсваше и Tri O Five ми подействаха като екстази - енергия, вдъхновение, power, те ми бяха драги, музиката им,  всичко ми беше драго. (Леле, каква възхвала се получи : ) Та, трябваше да направя нещо. Да вложа всички тези пориви някъде и ето за това се впуснах в тези обширни обяснения, за да видите какво сътворих. На ум си се самоиронизирам, че е посветено на групата, но наистина си го представям как седи на някоя готина мацка = мен ; ) за съжаление още не съм видяла как това се случва на живо.
Комплект колие, с доста варианти за носене и обеци.

Няма коментари: